Ne velti arī Eiropas Intelektuālā īpašuma biroja (EUIPO) šogad veiktajā jauniešu aptaujā tika atklāts, ka personīgās higiēnas produkti, smaržas un kosmētika ir tie produkti, kuru viltojumus apzināti tiešsaistē iegādājas caurmērā visbiežāk. "Šādi viltoti produkti ir bīstami pašiem lietotājiem – dažas sekas veselībā, iespējams, varēs redzēt uzreiz, bet citas var atklāties tikai ilgtermiņā. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc Patentu valde gadu no gada un arī šogad turpina kampaņu "Viltotā realitāte", kurā rosinām cilvēkus domāt par riskiem, kas var rasties iegādājoties viltotus un nedrošus produktus. Būtisks iemesls, protams, ir arī kaitējums ekonomikai, kas galu galā ir arī pret sabiedrības interesēm," skaidroja Patentu valdes direktors Agris Batalauskis.
Kampaņas vietnē "viltotarealitate.lv" var iepazīties ar izglītojošu materiālu par to, kā atpazīt viltojumus un kādus riskus tie var radīt, gan arī ziņot par viltojumiem.