![planšete, bērns planšete, bērns](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/9b1c32d0-79c8-11ed-9605-014c477be425.jpg?w=576&h=324&r=16:9)
Runājot par tehnoloģiju iekļaušanu izglītības procesā, jāapzinās, ka bērni, kuri šobrīd mācās pirmsskolā, sākumskolā vai pamatskolā, ir piedzimuši ar tehnoloģijām. Tā dēvētie digitālie mazuļi, kuri prasmes lietot tehnoloģijas nereti iegūst ātrāk, nekā prasmi staigāt vai runāt. Lai ieinteresētu šos bērnus mācību procesā, būtiska loma ir tieši tehnoloģijām, kas palīdz vizualizēt (veidot projekcijas) un labāk izprast teju ikvienu tēmu. Būtiski, ka digitāla mācīšanās ne vienmēr nozīmē biežāku ierīču lietošanu, tā var būt arī vēstures vai ģeogrāfijas tēmas (attēlu) projicēšana telpas centrā, piemēram, izmantojot visaptverošu paplašināto realitāti un daudz ko citu. Covid-19 pandēmija ir gan apgrūtinājusi mācīšanos, gan paātrinājusi tendences, kas tuvina mūs jaunam posmam – Izglītība 4.0 – un kas atbilst gaidāmajai ceturtajai industriālajai revolūcijai.
![](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/2cc2aa00-a13f-11ed-b365-99d17c91bdcb.jpg?w=876)