Kampaņas aktualitāti pamato arī pētījumu centra "SKDS" 2022. gada izskaņā veiktās aptaujas dati – puse aptaujāto iedzīvotāju, kuriem ģimenē ir 10–18 gadus veci bērni, ar viņiem par seksuālo un reproduktīvo veselību nav runājuši, bet vēl 41 procents iedzīvotāju ģimenē par šīm tēmām nerunā vispār. Vienlaikus 64 procenti Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka Latvijā par seksuālās un reproduktīvās veselības jautājumiem netiek runāts pietiekami daudz.
"Zināšanas un izpratne par seksuālās un reproduktīvās veselības jautājumiem, tostarp kontracepcijas līdzekļu nepieciešamību un pareizu lietošanu, kā arī precīzas informācijas pieejamība jauniešiem ļauj pieņemt apzinātus un atbildīgus lēmumus par savu ķermeni un attiecībām, pozitīvi ietekmē fizisko un psihisko veselību, kā arī palīdz veidot cieņpilnas attiecības ar saviem partneriem turpmākajā dzīvē. Tāpat īpašs uzsvars šajā kampaņā tiek likts uz sarunu – cieņpilnu, godīgu un atklātu spēju sarunāties par seksu gan jaunietim ar vecākiem vai pedagogu, gan partneriem savā starpā," kampaņas aktualitāti un mērķus uzsver VM parlamentārā sekretāre Ilze Ortveina.