Turklāt gandrīz divām trešdaļām (62 procenti) skolēnu nav neviena pieaugušā, ar kuru regulāri runāt par savām problēmām.
"Cik veselīgi ir šodienas pusaudži, tik veselīga būs mūsu rītdienas valsts. To iespaido arī izglītības iestādes, jo starptautiski pētījumi liecina, ka pusaudža psihoemocionālais stāvoklis nosaka, vai pusaudzis tiks galā ar problēmām, ja tādas radīsies, vai skolēns apmeklēs stundas, nevis bastos. Tas lielā mērā ir atkarīgs no tā, vai pusaudzim skolā ir vismaz viena uzticības persona," skaidro LPMA dibinātājs Nils Sakss Konstantinovs. Viņš papildina, ka investīcijas pusaudžu veselībā esot vērtīgākais ieguldījums, kāds iespējams.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit