Iemaņas, kas bērnam nepieciešamas, lai viņš saprastu tādu vienkāršu spēli kā dažādu priekšmetu paslēpšana un atrašana, ir iemācītas, nevis iedzimtas, liecina jauns pētījums. Šis atklājums droši vien rosinās atsākt seno diskusiju par to, kādas iemaņas bērniem ir iedzimtas un kādas viņi apgūst dzīves laikā.
Ņujorkas universitātes asociētais psiholoģijas profesors Skots Džonsons, kurš vadījis nesen veikto pētījumu, par kuru raksta izdevums "Proceedings of the National Academy of Sciences", apgalvo: "Kas attiecas uz objektu kustības zināmu aspektu apgūšanu, mazuļiem šīs iemaņas ir jāiemācās."

Profesora Džonsona zinātnieku grupa pētīja, kā bērni iegūst zināšanas par objektu uzvedību jeb objektu permanenci - spēju saprast, ka objekti eksistē pat tad, kad tie nav saskatāmi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!