iepirkšanās, ģimene
Foto: Shutterstock
Uz bērniem orientēts mārketings jeb pārdošanas veicināšanas aktivitātes, kas vērstas tieši uz bērnu auditoriju, vienmēr ir bijusi sarežģīta un strauji mainīga mārketinga joma, ko virza uzņēmumu mērķis piesaistīt jauno patērētāju uzmanību un ietekmēt viņu un viņu vecāku izvēli šodien un turpmāk. Vai tas sasniedz mērķi un cik ētisks tas ir?

Ko domā vecāki?

90% Latvijas vecāku un vecvecāku kādreiz ir pakļāvušies bērnu prasībām nopirkt kāroto našķi vai rotaļlietu tikai tādēļ, ka uz iepakojuma attēlots kāds animācijas tēls vai supervaronis, un bērns uzstājīgi pieprasa tā iegādi, liecina pētījumu centra "Norstat" 2023. gada maijā veiktā aptauja*. 28% aptaujas respondentu atzīst, ka tas notiek bieži, bet 62% – ka dažreiz.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!