bukleti
Foto: Publicitātes foto
Ar bukletiem pārbāztas pastkastītes, uzraksti “Reklāmu nelikt!” uz citām pastkastītēm, izņemtas un turpat zemē samestas reklāmas materiālu kaudzes – tāda mēdz būt skarbā realitāte pie daudzu dzīvokļu māju pastkastītēm. Tad kādēļ izcirst kokus, ražot nevajadzīgus bukletus, nodrošināt to transportu un izplatīšanu, kaitināt saņēmējus, izniekot dabas resursus? Nereti atbilde ir viena – to pieprasa klients. Un mēs gribam būt tam tuvāk.

Jautājums par to, kas ir tirgus tendenču virzītājs – klients vai pārdevējs, aizvedina uz asociācijām ar jautājumu par vistu un olu – kas bija pirmais?

Mēs, "Lidl", no jūlija sākuma pārtraucām drukāto iknedēļas akcijas bukletu izsūtīšanu savu veikalu tuvāko apkaimju iedzīvotājiem. Šis un daži citi lēmumi, koncentrējoties uz digitālajiem risinājumiem un atsakoties no papīra izmantošanas, ļaus ietaupīt ap 840 tonnām papīra gadā un novērsīs ap 10 000 koku nociršanu. Vienlaikus šis ir arī solis pretī "Lidl" grupas mērķiem, kā samazināt savu ietekmi uz klimata pārmaiņām pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!