Jautājums par to, kas ir tirgus tendenču virzītājs – klients vai pārdevējs, aizvedina uz asociācijām ar jautājumu par vistu un olu – kas bija pirmais?
Mēs, "Lidl", no jūlija sākuma pārtraucām drukāto iknedēļas akcijas bukletu izsūtīšanu savu veikalu tuvāko apkaimju iedzīvotājiem. Šis un daži citi lēmumi, koncentrējoties uz digitālajiem risinājumiem un atsakoties no papīra izmantošanas, ļaus ietaupīt ap 840 tonnām papīra gadā un novērsīs ap 10 000 koku nociršanu. Vienlaikus šis ir arī solis pretī "Lidl" grupas mērķiem, kā samazināt savu ietekmi uz klimata pārmaiņām pasaulē.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit