Moderns birojs, kopstrāde:
Foto: Shutterstock
Tā dēvētā zaļā biznesa pieeja ir ne vien moderna, bet arī izdevīga, jo dzīvojam apzinīgo patērētāju laikmetā – cilvēki ir gatavi maksāt vairāk ne vien par veselīgākiem un drošākiem, bet arī videi draudzīgākiem produktiem un pakalpojumiem.

"Ir jāatceras, ka jebkuras organizācijas atbildība pret vidi izpaužas kā mērķtiecīga un jēgpilna rīcība. Gaismas un elektroierīču izslēgšanu vienu reizi gadā uz vienu stundu par tādu nevar uzskatīt. Lai ļautu Zemei "atpūsties", par elektroenerģijas patēriņa samazināšanu ir jādomā nemitīgi – ik minūti, dienu, mēnesi un gadu. Šajā gadījumā ir runa par stratēģisku pieeju energoresursu taupīšanai. Arguments, ka tas ir dārgi un sarežģīti, neiztur kritiku. Organizācijas, kuras to izmanto, gluži vienkārši meklē attaisnojumus, lai kaut ko nedarītu," uzsver Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta vadītāja Dace Helmane.

Tam, ka elektroenerģijas taupīšanas pasākumi nav kosmosa zinātne, uzskatāmi parāda Ilgtspējas indeksa dalībnieku pieredze. Starp populārākajiem pasākumiem, ko īsteno šī novērtējuma dalībnieki, jāmin divi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!