Tomēr šobrīd Latvijas sporta vidē ar uguni būtu jāmeklē cilvēki, kuri spējīgi vienpersoniski noformulēt līdera cienīgu viedokli par dažādiem valstiskiem procesiem un iemiesotu ietekmi ārpus savu sacensību arēnas. Savu lomu spēlē arī sportistu eksponēšanās sociālajos tīklos. Ja kādreiz sportistu un līdzjutēju komunikāciju lielā mērā regulēja žurnālisti, kuri Latvijas apstākļos nereti centušies atlētus publiskajā telpā pasniegt labākā gaismā nekā rāda reālā dzīve, tad pēdējos gados sportisti savu imidžu primāri būvē paši – ar sociālo tīklu starpniecību. Katrs izpaužas, kā nu māk, publikas zemapziņā nepastarpināti ierāmējot sevi vienā vai otrā kastītē.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv