Arvis lēš, ka dienā vajadzētu pievarēt ne mazāk kā 450 – 480 kilometru, paredzot arī nelielu rezervi. "Nelabošu nevienu rekordu, tas būtu pārāk riskanti. Dodos ar mērķi nobraukt patiešām labi. Kas ir labi? Ja izdosies finišēt desmit dienās, būšu izdarījis maksimumu." Viņš zina stāstīt, ka ir braucēji, kas šo attālumu spēj pievarēt astoņās dienās. Dalībnieku sastāvs vērtējams kā ļoti spēcīgs, turklāt atšķirībā no latvieša, kurš uz Ameriku izlidoja 9. jūnijā, piecas dienas pirms starta, daļa labāko braucēju jau krietnu laiku iepriekš aklimatizējas un trenējas tuksnesī.
"Jā, uz Ameriku braucu kā jauniņais, kurš neko neprot. (Pasmaida.) Bet tā līdz šim ir bijis visās sacensībās. Arī Itālijā un Polijā organizatori sākumā uz mani raudzījās visai skeptiski," nosmej Arvis.
"Pēc pirmajām divām dienām poļi mani nodevēja par kempinga braucēju, jo uzskatīja, ka pārāk daudz atpūšos. Viņiem šķita, ka jābrauc divdesmit četras stundas no vietas, kāda gulēšana?!" iesmej Spruds, kurš sacensībās ne tikai tika pie rekorda, bet arī savā kategorijā finišēja kā labākais. Un piebilst – Polijas labākais sportists beigu beigās braucot aizmiga un tik pamatīgi apskādēja riteni, ka sacensības nevarēja turpināt.
Arvis līdzīgu mācību jau bija guvis iepriekš, Eiropas čempionātā, kad, cīnoties par pirmo trijnieku, pienāca nakts. Lai arī ļoti nāca miegs, redzot, ka konkurenti turpat blakus, viņš izlēma pretoties vēlmei pagulēt un sevi tik pamatīgi lauza, ka... sanāca aplauziens. Arvis un riteņa aizmiga un ieskrēja barjerā.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv