Foto: AFP/Scanpix/LETA

Lai gan nosaukumā cēli nes atvasinātu NBA akronīmu, Sieviešu Nacionālā basketbola asociācija (WNBA) līdz šim bijusi ļoti tāla no vēriena, kādu savā biznesā spējusi attīstīt vīru organizācija. Pietiks ar vienu salīdzinošu skaitli – vidējā alga, ko par darbu laukumā saņem WNBA dāmas, ir teju simts reizes zemāka, nekā NBA. Nekā personīga, augstasinīgs kapitālisms... Taču šovasar šī gadu desmitiem ierastā lietu kārtība piedzīvojusi pamatīgu spēka paņēmienu. Tā autore – 22 gadus veca spēlētāja vārdā Keitlina Klārka.

Šobrīd ir visi priekšnoteikumi, lai Klārka uz basketbola kartes kļūtu par kulta personību. Cīņā par viņas vārda un tēla izmantošanu šogad iesaistījās visas lielākās sporta aģērbu un apavu ražotājas. "Puma" atteicās no kaujas, jau izdzirdot, ka "izsoles" sākuma cena ir trīs miljoni. "adidas" nolika galdā sešus miljonus uz četriem gadiem, "Under Armour" – pareizināja šo summu gandrīz ar trīs (16 miljoni). Un tad ieradās "Nike", ar ko Klārka jau sadarbojās koledžā... 28 miljoni.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!