Pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados bokss galvenokārt vilināja puikas, kas lielāko dienas daļu pavadīja, blandoties pa pagalmiem un ielām. Turpretī šodien priekšstats par boksu ir mainījies un tajā sevi atrod pat augstskolu studenti. Šķiet, iedarbīgāku reklāmu par Maira Brieža tēlu sporta veidam Latvijā nebūtu izdomājuši pat Holivudas producenti. Pieprasījums ir veicinājis piedāvājumu – boksa klubu kļuvis vairāk un zāles ir pilnas. Bet, kas tad ir sporta veida jaunatklātā auditorija un ko tas dod tam boksam, ar kuru tiek pelnīta nauda?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
RīgaVentspilsBokssGunta BaškoOlimpiskās spēlesLatvijas Olimpiskā vienībaLondonaAnete Jēkabsone-ŽogotaWBOWBAAmerikas Savienotās ValstisMairis BriedisJelgavaĶekavaSaldusPriekuļu novadsCross FitLatvijas Sporta pedagoģijas akadēmijaTokijas olimpiskās spēlesBokssTaisons FjūrijsElvis MihaiļenkoRičards Bolotņiks
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit