Mūsdienās profesionālā sporta superzvaigžņu ietekmi ir grūti pārvērtēt – viņos klausās, uz viņiem skatās un viņus atdarina. Viņu ēšanas un dzeršanas ieradumiem, mūzikas gaumei un politiskajai nostājai – it visam ir nozīme. Arī tam, ko tie velk mugurā. NBA spēlētāju saikne ar modes pasauli pēdējos gados kļuvusi uzkrītoši pamanāma, un lidostu gaiteņi vai sporta arēnu tuneļi nu jau tiek dēvēti par "betona mēli" – kur katrs it kā nejauši (bet patiesībā ļoti apzināti...) atrāda jaunākos tehnoloģiju brīnumus, modes tendences un dažādus aksesuārus. Jo mūsdienu NBA spēlētāji ir zīmoli paši par sevi. Tas nav tikai personiskais stils. Tas ir bizness.
"Mums nebija ne jausmas, ka lēmums uzdāvināt Džeimsam un komandai austiņas izvērtīsies par tik milzīgu veiksmes stāstu, jo kompānijas produkcijas galvenā mērķauditorija bija mūziķu aprindas. Taču izrādījās, ka tieši sportistu un, jo īpaši basketbolistu, ietekme uz tirgu un pārdošanu ir neierobežota un nepārspējama," secināja "Beats" prezidents Lūks Vuds, nespējot gan precizēt, cik lielu peļņu uzņēmums guvis, pateicoties Lebrona sagādātajai reklāmai.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv