Bērnus neveselīgas pārtikas reklāmas uzrunā ikvienā viņu dzīves posmā – sabiedriskajā transportā un uz ielām, dodoties uz skolu, tiešsaistē, sportojot un vērojot savus sporta varoņus. Ik stundu, kad bērni pie televizora ekrāniem ir visbiežāk, tiek rādītas trīs reklāmas par neveselīgu pārtiku. Tā ir pastāvīga klātbūtne viņu dzīvē jau kopš mazotnes, veidojot zīmola atpazīstamību un patērētāju lojalitāti mūža garumā.
Bērni uz elites sportistiem raugās kā uz paraugiem, un jaunākie pētījumi liecina, ka sportista apstiprinājums produktam palielina zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomu, jo īpaši, bērnu vidū. Tas ir pretrunīgs vēstījums, kas no vienas puses izceļ atlētisma un fizisko aktivitāšu nozīmi, bet no otras puses reklamē nevēlamo pārtiku un saldinātos dzērienus.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv