imago_sp_0320_18530008_1010766503
Foto: Imago Sport/Scanpix/LETA

Sarkanas formulas, leģendāri piloti, karstasinīgi fani un čempionu tituli. Uz šīm četrām kolonnām balstījies Itālijas autoražošanas kompānijas "Ferrari" un prestižākā sacīkšu braukšanas čempionāta F-1 kopdzīves stāsts. Pirmās trīs kolonnas joprojām ir absolūti stabilas. Taču ceturtā – titulu kolonna – pēdējos gados ir pamatīgi ieplaisājusi un pat sākusi drupt. "Ferrari" pilots par F-1 čempionu pēdējoreiz kļuva tajā pašā gadā, kad iznāca pirmais "iPhone" modelis (2007), bet komandu čempionāta ieskaitē "Ferrari" pēdējoreiz triumfēja, kad Baltajā namā vēl saimniekoja Džordžs V. Bušs (2008)...

Viena no galvenajām problēmām, ar kuru Itālijas vienība saskārās savās pēdējās titula medībās, bija nespēja attīstīt un uzlabot formulu visas sezonas garumā. Gan 2017., gan 2018. gada sezonās "Ferrari" bija ļoti spēcīga pirmajos 10-12 posmos, taču sākotnējo konkurētspēju nesaglabāja, eventuāli zaudējot galvenajiem konkurentiem. 

Ņemot vērā faktu, ka šogad spēkā stājušās kardinālas izmaiņas tehniskajos noteikumos, sagaidāms, ka bolīda veiktspējas attīstīšana un pat niecīgākā ātruma uzlabošana nodarbinās pilnīgi visu komandu prātus līdz pat sezonas beigām. Šis "uzlabojumu maratons", visdrīzāk, kļūs arī par vienu no galvenajiem faktoriem, kas noteiks titula cīņas iznākumu. Zinot "Ferrari" iepriekšējās klizmas šajā aspektā, bažas par to, vai līdzīgs liktenis itāliešus nesagaida arī šosezon, šķiet pavisam pamatotas. 

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!