Sporta spēļu likmju pieņēmēju jeb bukmeikeru kompāniju reklāmas pēdējos gados sāk dominēt pasaules sportā. Tomēr Anglijas futbolā jaunajā sezonā fiksēts neredzēts apjoms azartspēļu reklāmu, kas atjauno diskusiju par šīs nozares negatīvo ietekmi uz sabiedrības dzīvi un cilvēku likteņiem.
Anglijas premjerlīga būs pirmā britu sporta līga, kas spērusi tādu soli, lai ierobežotu azartspēļu reklāmu. Premjerlīga to darījusi pēc savas iniciatīvas un kopā ar citu sporta veidu pārstāvjiem strādā pie vienota kodeksa saistībā ar azartspēļu reklāmām.
Ja premjerlīga gatavojas ierobežot azartspēļu reklāmu, paši klubi un viņu sponsori dodas pretējā virzienā, liecina Bristoles Universitātes biznesa skolas veiktais pētījums, ko līdzfinansēja labdarības organizācija "Gamble Aware", kas palīdz azartspēļu atkarīgajiem un no azartspēlēm cietušajiem.
Pētījumā skatīti praktiski visi reklāmu veidi, arī sociālajos tīklos. Anglijas premjerlīgas pirmās kārtas spēlēs fiksēti 29 000 azartspēļu reklāmas gadījumi, kas par 165% vairāk nekā pirms gada.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv