Spreen
Foto: Kadrs no video

Argentīnas klubs "Deportivo Riestra" tiek apsūdzēts cieņas trūkumā pret futbolu, kad tas pirmdien valsts augstākās līgas mačā savā starta vienpadsmitniekā iekļāva interneta sociālo tīklu personību jeb influenceri.

Ivanam Buhajerukam, kurš labāk pazīstams kā "Spreen" un kuram "YouTube" ir vairāk nekā astoņi miljoni sekotāju un vairāk nekā pieci "Instagram", nav nekādas pieredzes profesionālajā futbolā, taču viņš pirmdien mačam tika pieteikts uzbrucēja pozīcijā. Tiesa, 24 gadus vecais influenceris tika nomainīts jau pēc 50 sekundēm, kad spēlē pret līgas līderiem "Velez Sarsfield" bija pirmais pārtraukums. "Spreen" nepaguva pat pieskarties bumbai.

Buenosairesā bāzētais "Deportivo Riestra" klubs, kas Argentīnā pazīstams ar savdabīgām mārketinga stratēģijām, ar Buhajeruku noslēdza profesionālu līgumu un reģistrēja viņu kā spēlētāju jau februārī. Ar komandu viņš trenējas jau nedēļu. Kluba pārstāvji šo gājienu pamato ar galvenā sponsora - enerģijas dzērienu ražotāja - izdarīto spiedienu, tomēr daudzi šo soli kritizē.

"Tas ir cieņas trūkums pret futbolu, tas ir nepareizs vēstījums sabiedrībai un bērniem, kuri ļoti cenšas, lai nonāktu komandās," saka "Velez Sarsfield" uzbrucējs Braians Romero, kurš 43. minūtē guva vārtus no 11 metru soda sitiena atzīmes, atklājot rezultātu. "Tas nav futbols. Futbols ir centieni, izgāšanās un atkal centieni."

Arī bijušais Argentīnas izlases futbolists Huans Sebastians Verons, kurš tagad ir prezidents vietējā "Estudiantes de la Plata" klubā, nebija sajūsmā par šo publicitātes gājienu. "Pilnīgs cieņas trūkums pret futbolu un spēlētājiem."

Radniecīgu mārketinga triku šogad pamēģināja Latvijas basketbola klubs "Rīgas Zeļļi", kas Latvijas un Igaunijas apvienotajā līgā ļāva uzspēlēt pludmales volejbolistam Aleksandram Samoilovam.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!