Šīssezonas UEFA Čempionu līgas uzvarētāji Minhenes "Bayern" ir kļuvuši par dārgāko futbola zīmolu pasaulē, ziņo ārzemju mediji.
Vācijas kluba tirgus vērtība ir sasniegusi 860 miljonus dolāru (471 miljons Ls), un reitingā, ko izveidojis britu institūts "Brand Finance", tas ir apsteidzis Anglijas premjerlīgas čempionus "Manchester United", kuru vērtība novērtēta ar 837 miljoniem dolāru. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, "Bayern" vērtība pieaugusi par 51 miljonu, bet Mančestras klubs kļuvis par 20 miljoniem lētāks, un pētījuma autori nodēvējuši bundeslīgas čempionus par "komerciālu ģeneratoru".
Trešajā un ceturtajā vietā ierindoti divi Spānijas klubi - Madrides "Real" un "Barcelona", kuru vērtība ir attiecīgi 621 un 572 miljoni dolāru.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit