KPMG pētījuši 39 klubu popularitāti sociālajos tīklos, ienākumus 2014./2015. un 2015./2016.gada sezonās, kā arī panākumus kontinenta klubu turnīros. Aprēķinot klubu vērtību, tiek ņemta vērā summa par kādu tie varētu tikt pārdoti.
"United" pagājušajā nedēļā uzvarēja UEFA Eiropas līgā, taču iepriekšējās divas sezonas klubam nav bijušas veiksmīgas. Tiesa, tas netraucē atrasties Eiropas vērtīgāko klubu galvgalī.
KPMG lēš, ka "United" vērtība ir 2,7 miljardi britu mārciņu (3,1 miljards eiro). Tikmēr otrajā vietā ar 2,6 miljardiem mārciņu (2,98 miljardiem eiro) ir Madrides "Real", bet trešo vietu ar 2,4 miljardiem mārciņu (2,8 miljardiem eiro) ieņem "Barcelona".
Ceturto vietu šajā sarakstā ieņem Minhenes "Bayern", piektā ir Mančestras "City", bet pirmo sešinieku noslēdz Londonas "Arsenal". Tālāk seko Londonas "Chelsea", "Liverpool", Turīnas "Juventus" un Totenhemas "Hotspur".
"Vidējā Eiropas klubu vērtība pierāda, kad futbols kā industrija ir audzis," teikts KMPG paziņojumā.
Mančestras "United" šosezon Anglijas premjerlīgā palika tikai sestajā vietā, tomēr pēc uzvaras UEFA Eiropas līgā ieguva automātisku vietu nākamās sezonas UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā.