LFV jau šobrīd aktīvi strādā pie sagatavošanās darbiem gaidāmās sezonas čempionātam un potenciālo atbalstītāju piesaistes, taču tapis skaidrs, ka sadarbība ar ''SynotTip'', kas kopš 2016.gada sezonas ir virslīgas ģenerālsponsors, esošā formā netiks turpināta. Biedrības vadība informē, ka pirmie jaunumi, kas saistās ar gaidāmo sezonu, tiks paziņoti uzreiz pēc šī gada čempionāta noslēguma.
"''SynotTip'' kļūšana par virslīgas ģenerālsponsoru deva mums kā līgai ievērojamu pamatu jaunu attīstības posmu realizēšanai. Šobrīd var teikt, ka aizvadīto trīs sezonu laikā paveiktais tiek atzinīgi novērtēts un virslīga kā organizācija ir pierādījusi sevi kā patstāvīgi attīstīties spējīgu, kas savukārt mūsu spēlēs kā produktā raisa interesi no jauniem sadarbības partneriem," LFV citē biedrības valdes priekšsēdētāju Maksimu Krivuņecu.
Tikmēr "SynotTip Latvija'' vadītājs Justins Gailevičs uzsver, ka šis sadarbības periods ir bijis izaicinājumiem pilns, jo īpaši pirmais gads.
"Sākotnējie izaicinājumi galvenokārt saistījās ar to, ka gan mums, gan virslīgas pārstāvjiem nebija tik specifiskas pieredzes, lai integrētu mūsu sporta bāra zīmolu čempionāta ikdienā, jo galvenās rūpes sagādāja valsts likumdošana un, ja tā var teikt, tās nepilnības. Mēs popularizējam sporta bāru, bet citreiz tas atsaucās uz azartspēļu reklāmu, kas Latvijā nav atļauta. Šos trīs gadus, strādājot ar virslīgas pārstāvjiem, esmu novērojis, ka augusi ir gan viņu kompetence, gan daudz pievilcīgāks un kvalitatīvāks ir kļuvis produkts, ko saucam par Latvijas futbola virslīgu. Esmu pārliecināts, ka ar esošo līgas vadību futbola virslīga ir uz pareizā ceļa, lai jau drīzā nākotnē kļūtu par populārāko līgu Latvijā," stāsta Gailevičs.
No 2013. līdz 2015.gadam virslīgas ģenerālsponsors bija "SMScredit.lv", bet pirms tam divus gadus Latvijas augstākajai līgai nebija neviena lieldrauga. Pirms tam Latvijas futbola virslīgas ģenerālsponsors bija kompānija "Latvijas Mobilais telefons" (LMT), ar kuru sadarbība ilga no 2006. līdz 2010.gadam.