Vācijas futbola izlase turpmāk neizmantos "Die Mannschaft" ("Komanda") kā savu zīmolu, vienbalsīgi lēma Vācijas Futbola federācijas (DFB) padome un biedru sapulce.
"Die Mannschaft" kā sinonīms Vācijas izlasei bijis daudzus gadus, bet kā zīmols tas tika izmantots kopš 2015. gada, sekojot Itālijas "Azzurri" un Brazīlijas "Selecao" pēdās. Zīmola apstiprināšanu veicināja komandas uzvara 2014. gada Pasaules kausa izcīņā.
Pēc 2018. gada Pasaules kausa finālturnīra, kas Vācijai noslēdzās jau apakšgrupu fāzē, DFB tā brīža prezidents Reinhards Grindels minēja, ka zīmolam tāpat kā daudzām citām lietām reformu rezultātā vajadzētu pazust.
Pēdējā laikā pret šī nosaukuma turpmāku izmantošanu iebildušas nozīmīgas Vācijas futbola personības, piemēram, izlases leģenda Lotārs Mateuss un Vācijas Futbola līgas vadītājs Hanss Joahims Vacke.
Jūnijā laikraksta "Frankfurter Allgemeine Zeitung" veiktajā aptaujā no 5300 bundeslīgas līdzjutējiem un klientiem 78,4% pauda vēlmi atteikties no šī nosaukuma. Nesen socioloģisko pētījumu un statistikas kompānijas "Forsa Institute" veiktajā aptaujā, kuru pārraudzīja raidsabiedrības RTL un n-tv, atklājās, ka 24% vēlas saglabāt zīmolu, 19% izvēlētos citu nosaukumu, bet 37% vēlas, lai izlasei nebūtu nekāda vārdos ietērpta zīmola.
Pēc triumfa 2014. gada Pasaules kausā "Lufthansa" uz lidaparāta uzlīmēja uzrakstu "Siegerflieger" ("uzvaras lidmašīna"), kas saglabājās nākamos četrus gadus. Neveiksmīgā Pasaules kausa aizstāvēšana lidsabiedrībai lika atjaunot iepriekšējo krāsojumu.