Foto: Kadrs no spēles
Citu valstu vēstniecības Kanādā, slavenību vārdi vai vienkārši pašu darbinieku iedvesma – šādi bija dažādie veidi, kā tapa uzņēmuma "Electronic Arts" nacionālo izlašu sastāvi Nacionālās hokeja līgas (NHL) videospēlēm laikmetā, kad internetā nevarēja gluži sameklēt visu, ko sirds kāro. Līdzīgs dažādu risinājumu mikslis izveidojis arī kulta vārdiem pārstāvēto videospēles Latvijas hokeja izlasi.

“Electronic Arts” uzņēmums sākotnēji bija vien noslēdzis līgumu ar Nacionālās hokeja līgas Spēlētāju asociāciju (NHL PA). Tas ļāva datorspēlē izmantot šajā līgā spēlējošus hokejistus, bet pārējos izlašu vajadzībām nepieciešamos sportistus gan nācās izzīst no pirksta. Deivs Vorfilds, kurš ilgus gadus bija "Electronic Arts" nodaļas "EA Sports" veidoto NHL videospēļu producents, sarunā ar "Delfi" stāsta, kā tieši tas noticis. 

“Vispirms mēs pārvietojām NHL spēlētājus uz attiecīgo izlasi un tādējādi noskaidrojām, cik fiktīvus spēlētājus mums vajadzēs izveidot. Tad mēs kontaktējāmies ar mūsu mārketinga speciālistiem attiecīgajā reģionā."

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!