Par Porziņģa personisko atbalstītāju tagad kļuvis sporta dzērienu ražotājs "BodyArmor". Līdz šim viņam bija līgums ar "Delta Air Lines", kas nodrošina viņam un viņa ģimenei biļetes personīgiem lidojumiem, un ar "Shifman Mattress", kas sportistam uztaisījis speciālu un īpašu matraci gulēšanai.
"Redzēju, ka citi spēlētāji dzer šo dzērienu, un veikalā kaut kā iegādājos to. Man tas patika," saka Porziņģis, kurš tagad pievienojies tādiem basketbolistiem kā Kobe Braiants, Džeimss Hārdens un Klejs Tompsons, kuri jau bija "BodyArmor" reklāmas sejas.
Porziņģa tēls tagad tiks izmantots "BodyArmor" veikalu reklāmās un viņš reklamēs dzērienu dažādos preses izdevumos Ņujorkā. Vēlāk kompānija plāno uzsākt reklāmas akciju "12 dienas ar Kristapu", kuras laikā līdzjutēji 12 dienas kādā no radiostacijām varēs sacensties par iespēju tikties ar Porziņģi.
Porziņģa spēcīgā ienākšana NBA cēlusi arī viņa "akcijas" Amerikas sporta mārketinga tirgū. Kā pavēstījis viņa pārstāvošās aģentūras ASM mārketinga viceprezidents Kriss Brentlijs, šobrīd internetā ļoti pieprasītas ir Porziņģa kartītes ar autogrāfu. Vasarā NBA drafta laikā par Porziņģa uzaicināšanu uz apmēram pusotru stundu ilgu pasākumu rīkotājiem izmaksāja ap 3000 ASV dolāru, bet tagad šī summa pārsniegusi jau 10 000 ASV dolāru robežu. Pēc Btentlija teiktā, vasarā Porziņģim beidzas līgums ar sporta preču ražotāju "Nike", un šobrīd notiek pārrunas par jaunu "apavu līgumu".