Latvijas jaunais basketbola talants Kristaps Porziņģis, kurš Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) debijas sezonu aizvada Ņujorkas "Knicks" rindās, noslēdzis līgumu ar banku "Citadele", informē bankas pārstāvji.
Kristaps Porziņģis dos "Citadelei" tiesības izmantot savu vārdu un tēlu bankas komunikācijā ar sabiedrību un reklāmā. Vienošanās paredz arī vairākus citus veidus, kā popularizēt basketbolista panākumus Ņujorkā, un iesaistīt tajā gan aktīvākos fanus, gan visus līdzjutējus, kas lepojas ar Latvijas jauno talantu.
"Es priecājos uzsākt sadarbību ar "Citadeli" kā tās zīmola vēstnieks. Banka "Citadele" ir lieliska un daudzās lietās atšķirīga, un man patīk sadarboties ar tādu augošu un uz attīstību orientētu uzņēmumu. Esmu noskaņots uz ilgstošu sadarbību," "Citadeles" paziņojumā citēts sportists.
"Citadelei ir milzīgs prieks uzsākt sadarbību ar Kristapu jau viņa NBA karjeras pirmajā gadā. Šai sadarbībai ir atbalsts no mūsu starptautisko akcionāru puses, jo īpaši no tiem akcionāriem un padomes locekļiem, kas bāzējas Ņujorkā un ir sekojuši Kristapa iespaidīgajai karjeras izaugsmei. Tas ir vēl viens apliecinājums un novērtējums Kristapa spēcīgajam raksturam un talantam basketbola laukumā," saka bankas "Citadele" valdes priekšsēdētājs Guntis Beļavskis. "Esam gandarīti, ka starp Latviju un Ņujorku veidojas jaunas un stipras saites. Mēs lepojamies, ka Kristapam ir tās vērtības, ko iemieso cilvēki Latvijā – darba mīlestība, aizrautība, pacietība un cilvēciskums. Šīs īpašības mums ir palīdzējušas kļūt par strauji augošu valsti Eiropas Savienībā. Spēlēdams pasaules prestižākajā basketbola līgā NBA, Kristaps arī "Citadeli" iedvesmo sasniegt mērķi – radīt jaunu standartu vietējo finanšu pakalpojumu jomā un sekmēt reģiona attīstību kopumā, it īpaši mazo un vidējo uzņēmumu segmentā."
Sadarbības ietvaros basketbola līdzjutējiem un Kristapa apbrīnotājiem tiks radīta iespēja tikt pie ekskluzīvām ar basketbolu un Kristapu Porziņģi saistītiem suvenīriem: krekliņiem, bumbām un citām lietām. Sadarbības mērķis ir nodrošināt cilvēkiem iedvesmu un lepošanos ar to, ka esam daļa no Kristapa Porziņģa pārstāvētās Latvijas. "Citadele" šogad arī plāno aizvest vairākus jaunos fanus kopā ar vecākiem uz "Knicks" spēli Ņujorkā, kā arī rast iespēju faniem tikties ar Kristapu šeit Latvijā, un īstenot citus pasākumus.
Porziņģim šis ir ceturtais personiskais sadarbības līgums. Decembrī par Porziņģa personisko atbalstītāju tagad kļuvis sporta dzērienu ražotājs "BodyArmor", bet pirms tam viņam bija līgumi ar "Delta Air Lines", kas nodrošina viņam un viņa ģimenei biļetes personīgiem lidojumiem, un ar "Shifman Mattress", kas sportistam uztaisījis speciālu un īpašu matraci gulēšanai.
Jau ziņojām, ka Porziņģa spēcīgā ienākšana NBA cēlusi arī viņa "akcijas" Amerikas sporta mārketinga tirgū. Kā pavēstījis viņa pārstāvošās aģentūras ASM mārketinga viceprezidents Kriss Brentlijs, šobrīd internetā ļoti pieprasītas ir Porziņģa kartītes ar autogrāfu. Vasarā NBA drafta laikā par Porziņģa uzaicināšanu uz apmēram pusotru stundu ilgu pasākumu rīkotājiem izmaksāja ap 3000 ASV dolāru, bet tagad šī summa pārsniegusi jau 10 000 ASV dolāru robežu. Pēc Brentlija teiktā, vasarā Porziņģim beidzas līgums ar sporta preču ražotāju "Nike", un šobrīd notiek pārrunas par jaunu "apavu līgumu".