Nacionālā basketbola asociācija (NBA) uz pieciem gadiem pagarinājusi līgumsaistības ar uzņēmumu "Tencent", kas ir līgas digitālais partneris Ķīnā, vēsta medijs ESPN.
"Tencent", kas ar NBA sadarbojies kopš 2009. gada, saucams par lielāko NBA digitālo partneri ārpus ASV. Abu pušu jaunajā darījumā bijusi vienošanās par NBA spēļu pārraidīšanu tiešraidē, dažādu raidījumu translēšanu, kā arī interaktīvu saturu līdzjutējiem. Vienošanās noslēgta līdz ar 2024./2025. gada sezonas beigām.
""Tencent" uzticība NBA basketbolam nav salīdzināma ar neko citu," pauda NBA komisārs Adams Silvers. "Uzņēmuma platformu milzīgā sasniedzamība un popularitāte vadījusi basketbola popularitātes izaugsmi Ķīnā. Mēs nevaram sagaidīt vēl padziļinātāku attiecību izveidošanu ar NBA līdzjutējiem šajā valstī, pateicoties šai paplašinātajai sadarbībai."
"Tencent" uzņēmums ir stratēģisks partneris arī medijam ESPN un citiem sporta veidiem. Pagājušās sezonas laikā 490 miljonu līdzjutēju tās platformā vēroja NBA pārraides. Šis skaitlis četru gadu laikā teju trīskāršojies.