Bufete: Patrīcija Eiduka - 3
Foto: DELFI
Sabiedriskā medija būtība un sūtība zemes virsū iekodēta jau pašā tā nosaukumā – sabiedrības interesēm kalpojošs, par sabiedrības līdzekļiem uzturēts. Latvijas televīzijas raidījums "Sporta studija" savā sižetā pirmdien piedāvāja šim jēdzienam pavisam oriģinālu izpratni – kā paslēpt no sabiedrības acīm negodīgus funkcionārus, kā apšaubīt no trenera vardarbības cietušu bērnu liecības un kā pareizāk kastrēt medijus – padarot tos no sabiedrības sargsuņiem par omulīgi laiskiem mājas runčiem.

Stāsts ir par sižetu, kurā ekspertes lomā uz sarunu bija uzaicināta krīzes komunikāciju speciāliste Jolanta Derkevica-Pilskunga. "Milzu pieredze komunikācijas nozarē, sadarbojas ar augsta līmeņa Latvijas un ārzemju uzņēmumiem," iepazīstina sižeta autors, piebilstot – dāma ir vienīgā Latvijā ar aizstāvētu doktora disertāciju šajā jomā! Kāpēc šāda tēmas izvēle – doma pat teorētiski saprotama. Dažādām sporta organizācijām Latvijā komunikācija ar medijiem un sabiedrību patiešām sagādā problēmas (nav pat runa par krīzi, bet par ikdienu), un šobrīd, kad žurnālisti iespīdinājuši gaismu to netīrās veļas grozā, – labs brīdis paanalizēt, kā tās tiek galā ar komunikāciju spriedzes apstākļos. Tas izskan arī sižeta pieteikumā, bet tālāk... sākas brīnumi.

Reizēm pieņemam, ka Latvijā mediju vidē kolēģus kritizēt nav labais tonis, tomēr sižetā izskanējušais muļķību daudzums, kas sazvērestības teoriju virpulī piešķiļ gana nepārprotamas apsūdzības arī manis vadītā "Delfi" grupas medija MVP virzienā (stāsts par apsūdzībām basketbola trenerim Steļmaham), šoreiz liek reaģēt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!