Viens no skaļākajiem aizejošā gada notikumiem Latvijas sportā neapstrīdami bija pasaules rallija čempionāta (WRC) posms "Tet Rally Latvia", kas raisīja plašu interesi un sarūpēja arī pamatīgus pārdzīvojumus pašmāju faniem, jūtot līdzi Mārtiņa Seska sekmēm. Loģisks šķistu turpinājums ar kādiem nozīmīgiem rallija mačiem arī nākamgad, taču pacelto ažiotāžas vilni diemžēl nāksies laist zudībā.
2013. gadā Latvijā pirmo reizi norisinājās Eiropas Rallija čempionāta (ERC) posms, kas turpmākajos gados kļuva par stabilu vērtību šo sacensību kalendārā. Augot organizatoriskajam vērienam, izdevās pārliecināt arī WRC vadību, ka Latvija ir spējīga sarīkot sacensības pasaules ātrākajām rallija mašīnām. Šovasar jūlijā Latvija pieredzēja vēsturisku brīdi, uzņemot augstākā sportiskā līmeņa sacensības WRC, kurās par uzvarētāju kļuva Latvijas autosportā augušais Kalle Rovanpera, bet teicamu sniegumu demonstrēja arī mājinieks Mārtiņš Sesks. Tehniskas problēmas pēdējā ātrumposmā gan liedza viņam kāpt uz goda pjedestāla.
Tomēr pēc šāda vērienīga sportiskā notikuma Latvijas rallija līdzjutējiem nāksies samierināties ar tukšu 2025. gadu. "Brīdī, kad mēs bijām gatavi runāt par nākotni, vilciens jau bija aizgājis," portālam "Delfi" atzīst sacensību organizators Raimonds Strokšs. Viņš atklāj, ka gads bez lielajām sacensībām "RA Events" kā uzņēmumam ir nepatīkama situācija – daļai darbinieku nāksies uzteikt darbu un vismaz uz laiku būs jāatvadās.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv