Foto: Publicitātes foto
Līdz ar 'Lattelecom' uzņēmuma vārda un zīmola maiņu, arī "Lattelecom" Rīgas maratons turpmāk nesīs "Tet" vārdu. No otrdienas, 12. februāra, populārākā tautas sporta notikuma nosaukums ir "Tet" Rīgas maratons, informēja organizatori.

Jau ziņots, ka 2019. gada 1. aprīlī "Lattelecom" mainīs zīmolu un uzņēmuma nosaukumu uz SIA "Tet", vienlaikus piedzīvojot vērienīgu biznesa stratēģijas maiņu. Mainot nosaukumu uz "Tet" Rīgas maratons, Baltijas valstīs vērienīgākais tautas sporta notikums ies sava galvenā partnera pēdās, vēl aktīvāk izvēršoties ārpus Latvijas robežām, uz Rīgu un Latviju cenšoties atvilināt arvien pieaugošu maraton-tūristu apjomu, kā arī turpinās kopīgi strādāt pie pasaules līmeņa tehnoloģisku un izklaides inovāciju ieviešanu gan pašā pasākumā, gan infrastruktūrā un loģistikā, gan dalībnieku apkalpošanā.

""Lattelecom" zīmola paspārnē esam kļuvuši vienīgo IAAF zelta maratonu Ziemeļeiropā, kā arī veiksmīgi sadarbojušies dažādu inovāciju ieviešanā – no dalībnieku reģistrācijas un atsekošanas līdz izklaides un tehnoloģiju apvienošanai trasē un finišā. Mūzikas, sporta, un izklaides šovs, piemēram, kuru sadarbībā ar "Helio" pagājušajā gadā izvērsām finišā, ir viens no visu laiku efektīvākajiem šāda veida risinājumiem maratona vēsturē, kuru atzinīgi novērtējuši dalībnieki un ārvalstu viesi," komentē Aigars Nords, "Tet" Rīgas maratona organizatoru komandas vadītājs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!