Ar vairāku mēnešu novēlošanos svētdien Austrijas "Red Bull Ring" trasē beidzot sākās 2020. gada F-1 sezona. Lai gan uz pjedestāla augstākā pakāpiena atkal kāpa "Mercedes" pilots, pirmā sacīkste nebūt nebija garlaikojoša vai paredzama. Tukšu tribīņu priekšā, kā to paredzēja Covid-19 pandēmijas dēļ ieviestie noteikumi, pasaules 20 labākie piloti sarīkoja Holivudas trillerim līdzīgu šovu, kurā cīņa par vietām notika līdz pat pašiem pēdējiem metriem.
Treniņu sesijas un kvalifikācija iezīmēja tādus komandu savstarpējos spēku samērus, kurus jau varējām novērot pirmssezonas testos Barselonā - "Mercedes" ir pārliecinoši favorīti un "Red Bull" ir seškārtējo pasaules čempionu tuvākie sekotāji.
Leģendārā "Ferrari" komanda savas spējas konkurēt ar "Mercedes" un "Red Bull" vērtēja kā zemas vēl pirms došanās trasē un skeptiski raudzījās uz savu gatavību cīnīties par pjedestālu vai pat uzvaru. Itālijas vienība uz Austriju nebija paņēmusi līdzi nekādus uzlabojumus un startēja ar faktiski to pašu spēkratu, kurš Barselonā tika testēts februārī. Lai gan sagaidīt augstus panākumus no "Ferrari" pirmajā sacīkšu nedēļas nogalē nebija pamata, tikai retais varēja iedomāties, ka savulaik tādu autosporta smagsvaru kā Askari, Laudas un Šūmahera pārstāvētā komanda izskatīsies tik vāji. Sebastians Fetels, kuram šī būs pēdējā sezona komandā, pat nespēja iekļūt trešajā kvalifikācijas sesijā, bet viņa komandas biedrs Šarls Leklērs atzīmējās ar visai viduvēju sniegumu, tiekot pie septītās starta vietas.