Latvijas rallija pilots Mārtiņš Sesks esot starp kandidātiem uz vietu "M-Sport Ford" komandā nākamajai pasaules rallija čempionāta (WRC) sezonai, intervijā rallija medijam "Dirt Fish" atzina "M-Sport" vadītājs Malkolms Vilsons.
Sesks gaidāmajā nedēļas nogalē Čīlē startēs savā trešajā WRC rallijā. Viņš atkal sēdīsies pie "M-Sport Ford Puma Rally1" auto stūres ar nehibrīda dzinēju. Iepriekš viņš sevi veiksmīgi apliecināja WRC posmos Polijā un Latvijā.
Tiesa, šobrīd "M-Sport" nākotne WRC čempionātā ir neskaidra, un šobrīd vēl nav oficiāli apstiprināts, ka komanda turpinās piedalīties pasaules spēcīgākajās rallija sacensībās.
"Mana prioritāte ir atrast veidu, kā palikt WRC, un daudz kas būs atkarīgs no tā, cik mašīnu būs čempionātā," Vilsona teikto citē "Dirt Fish". "Sesks noteikti ir viens no tiem, uz kuru mēs skatīsimies. Neatkarīgi no tā, mēs meklēsim jaunākus braucējus un gatavosimies nākotnei."
Vilsons norādīja, ka viņu ļoti pārsteidza tas, kā Sesks savā dzimtenē notikušajā rallijā tika galā ar milzīgo spiedienu un spēja turēt līdzi titulētajiem Kallem Rovanperam un Sebastjenam Ožjē.
Šajā sezonā "M-Sport Ford" komandas pilna laika piloti ir Adriens Furmo un Greguārs Munsters.
Pirms rallija Čīlē Sesks stāstīja, ka viņš un Renārs Francis mēģinās atgriezties pie tās domāšanas, kas viņiem bija Polijā, kur viņi arī startēja ar nehibrīda dzinēja automašīnu.
"Mēs zinām, ka ātrajās sacensībās tas nerada lielu atšķirību, bet šeit, Čīlē, mēs zinām, ka hibrīda dzinējs var palīdzēt vairāk nekā Polijā. Vienkārši sāksim sacensības un skatīsimies, kur mēs esam," teica Sesks. "Tad mēs sapratīsim, kāds ir mūsu temps, kāds ir temps mašīnai bez hibrīda, un tad varēsim virzīties tālāk. Jo šobrīd neviens īsti nezina. Vissvarīgākais ir pierādīt, ka mēs varam nobraukt sacīkstes bez problēmām. Mūsu mērķis ir pabeigt sacensības bez starpgadījumiem, lai pierādītu, ka varam tikt galā ar šiem garajiem un sarežģītajiem rallijiem."