Foto: WRC

Latvijas rallija pilots Mārtiņš Sesks svētdienas ātrumposmos brauca piesardzīgi, lai turpinātu krāt pieredzi. Viņš dienas pirmajos divos ātrumposmos uzrādīja 10. ātrāko rezultātu, bet trešajā "dopā" latvietis apsteidza savu komandas biedru Andrianu Furmo, kurš trasē pieļāva kļūdu. Tiesa, Sesks palika bez aizmugurējā antispārna.

Jau vēstīts, ka piektdien Sesks un stūrmanis Renārs Francis, kuri startē ar "Ford Puma Rally1" spēkratu bez hibrīda dzinēja, spēja aizvadīt tikai trīs ātrumposmus, jo pārsistas divas riepas neļāva viņiem pašu spēkiem laicīgi sasniegt servisa parka. Līdz ar to viņš vairs nevarēja cīnīties par augstu pozīciju kopvērtējumā. Sacensībās ekipāža no Latvijas atgriezās sestdien, visos ātrumposmos iekļūstot labāko desmitniekā.

Svētdien risināsies vēl četri ātrumposmi. Dienas ievadā Sesks 18,62 kilometrus garajā distancē ierindojās desmitajā vietā, taču viņš uzrādīja par 36,2 sekundēm lēnāku rezultātu nekā astoņkārtējais pasaules čempions Sebastjens Ožjē no "Toyota Gazoo Racing" komandas. Arī Ožjē Čīles rallijs bijis neveiksmīgs, un sestdien astotajā ātrumposmā viņš bija spiests izstāties.

Sesks 13. ātrumposmā devās ar otro starta numuru aiz Ožjē, tomēr viņš atzina, ka braukt pa astoņkārtējā WRC čempiona trajektorijām nebija viegli.

"Es viņam neturu līdzi, viņš man šajā brīdī ir pārāk labs. Mēs visu laiku esam pārāk piesardzīgi un pārāk lēni. Šīs sacensības mums ir ir pieredzes gūšanai. Šim puisim (Ožjē) tās ir pietiekami daudz," pēc finiša ātrumposmā teica Sesks.

8,8 kilometrus garajā 14. ātrumposmā migla bija vēl biezāka, un Ožjē turpināja braukt ātrāk par visiem. Sesks viņam piekāpās 18,7 sekundes, kas atkal viņam deva 10. ātrāko laiku. Pēc veiktās distances latvietis sacīja, ka trasē nebija viegli, jo ceļus nevarēja atpazīt, neraugoties uz stenogrammas pierakstiem.

15. ātrumposmā ekipāžas atkal veica 18,62 kilometrus garo distanci, un Sesks turpināja demonstrēt pietiekami stabilu sniegumu. Finišā latviešu rīcībā esošajai "Ford Puma Rally1" automašīnai nolūza aizmugurējais antispārns. Liepājnieks finišā bija ļoti pārsteigts, kad intervētājs viņam pateica par nolauzto antispārnu. Viņš atzina, ka kaut kas nav bijis kārtībā, kad bremzēja. Līdz ar to tas vairāk bija tehnisks defekts, nevis sekas pēc Seska pieļautās kļūda.

Sesks šajā ātrumposmā bija par 17,6 sekundēm lēnāks nekā Ožjē, bet šoreiz latvietis ierindojās devītajā vietā. Furmo vienā no pagriezieniem saslīdēja un zaudēja laiku, tāpēc Sesks viņu apsteidza.

Kopvērtējumā līderis ir Kalle Rovanpera ("Toyota Gazoo Racing"), kura pārsvars pār komandas biedru Elfinu Evans pirms pēdējā ātrumposma ir 19,5 sekundes. Igaunis Ots Tanāks, kurš brauc ar "Hyundai" spēkratu, ieņem trešo vietu (+41,4). Sesks kopvērtējumā līderim zaudē 38 minūtes un 34,2 sekundes, bet aiz viņa ir Ožjē, kura deficīts pēc sestdienas problēmām ir teju pusotra stunda.

Čīles rallijā atlicis vēl tikai pēdējais, 16. ātrumposms

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!