![Foto: Sesks/Francis atrāda jaunās mašīnas izskatu pirms WRC posma Zviedrijā Foto: Sesks/Francis atrāda jaunās mašīnas izskatu pirms WRC posma Zviedrijā](https://images.delfi.lv/media-api-image-cropper/v1/47c6c914-ac0e-4516-96b0-1a07d0757e3f.jpg?w=576&h=324&flip=0&r=16:9&rotate=0&ch=0.9022&cw=1&cx=0&cy=0.042)
Mārtiņa Seska un Renāra Franča pārstāvētā "M-Sport Ford World Rally Team" ir vienīgā no WRC komandām, kas šosezon atjauninājusi automašīnu krāsojumu, turklāt Seska pilotēto auto no pārējo komandas biedru automašīnām, kā ierasts, atšķir Latvijas karoga akcents.
Pēc Somijas sniegos aizvadīta treniņa Latvijas ātrākā rallija ekipāža devušies uz Zviedriju. Seska/ Franča 2025. gada sezonas pirmais starts Zviedrijas rallijā plānots no 13. līdz 16. februārim. Sesks, tāpat kā pārējie trīs "M-Sport Ford World Rally Team" piloti Greguārs Munsters, Džošs Makerlīns un Jordans Serderidis, sacensībās startēs ar "Ford Puma Rally1" automašīnu.
Starts Zviedrijā būs Seska debija ziemas rallijā ar "Rally1" automašīnu. Lai gan pilota pieredzē ir tikai divi starti Zviedrijas rallijā ziemā (2019. un 2020. gadā), kad viņš izcīnīja otro vietu WRC junioru ieskaites kopvērtējumā, Sesks un Francis guvuši nozīmīgu pieredzi testa braucienos Somijā un vairākkārtējas uzvaras pašmāju ziemas rallijos, kas veido labu pamatu veiksmīgai debijai šonedēļ Zviedrijā.
"Esmu ļoti priecīgs atgriezties pie "Rally1" auto stūres un "M-Sport Ford World Rally Team" komandas sastāvā. Iespēja saņemt atbalstu, ko sniedz "M-Sport, Safety Culture" un mūsu Latvijas partneri – tehnoloģiju uzņēmums "Tet", "11.lv", "Storent Latvia", "Virši", "Otaņķu Dzirnavnieks" un citi atbalstītāji, lai šogad aizvadītu jau pusi no WRC sezonas posmiem, tā ir daudz lielāka iespēja parādīt savu mērķtiecību un ātrumu pie "Rally1" automašīnas stūres," prieku pauž Sesks.
Zviedrijas rallijs WRC kalendārā ir vienīgais ziemas rallijs un, neskatoties uz saltajiem un sniegotajiem apstākļiem, arī viens no ātrākajiem. Pirmajā rallija dienā dalībniekiem jāveic astoņi ātrumposmi, otrajā dienā – septiņi, bet trešajā vēl trīs ātrumposmi. Kopējā sacensību distance ir 300,2 kilometri.
"Ziemas ralliji ir tiešām lieliski, man ļoti patīk braukt šādos apstākļos un izmantot sniega kupenas ceļa malās. Pagaidām lielākos atklājumus varam sagaidīt saistībā ar to kā "Rally1" automašīna darbosies ziemas apstākļos, interesanti atklājumi mūs sagaida gan ar aerodinamiku, gan jaunajām "Hankook" ziemas riepām. Tie būs jauni atklājumi visiem, taču centīsimies savu mazo pieredzi aizstāt ar neatlaidīgu sagatavošanās darbu," apņēmīgs ir Sesks.