41FP120807D458
Foto: AFP/Scanpix

2012.gada Londonas olimpisko spēļu vispopulārākās sacensības bijušas mākslas vingrošana, atklājusi Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) veiktā starptautiskā aptauja par publikas ietekmi uz olimpiskajām spēlēm, ziņo Starptautiskā Sporta žurnālistu savienība (AIPS).

Pētījums pierādījis, ka mākslas vingrošana ir vispopulārākais sporta veids visās sabiedrības grupās un visās valstīs, turklāt tās pulcēja arī vislielāko TV skatītāju auditoriju, liecina paralēli veiktā televīzijas auditorijas izpēte.

Uz mākslas vingrošanas sacensībām Londonas olimpiskajās spēlēs tika pārdoti 99% ieejas biļešu. Kopumā pārdošanā nonāca 171 481 biļete, un nopirktas tika 170 250. Auditorijas aptaujā mākslas vingrošana saņēma 7,14 punktus no 10 iespējamiem. Visaugstāk māksla vingrošanas sacensības novērtējuši skatītāji vecuma grupā no astoņiem līdz 19 gadiem.

Aptauja tika veikta 16 valstīs, aptaujājot 36 000 cilvēku vecumā no astoņiem līdz 65 gadiem.

Londonas olimpiskās spēles tika translētas 506 televīzijas kanālos 220 pasaules valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!