Sporta objekta Rīgā nosaukums atkal būs "Olimpiskais sporta centrs", atgriežoties pie vēsturiskā nosaukuma, ar kuru uzņēmums savu darbību sāka pirms 15 gadiem - 2005.gadā. Vienlaikus ar nosaukuma maiņu noris sarunas par jauna partnera piesaisti.
"Partnerībā ar "Olimpisko sporta centru" uzņēmumi var sasniegt dažādus mērķus - stiprināt zīmola atpazīstamību, uzrunāt sabiedrību par zīmolam svarīgām vērtībām, realizēt sociālus projektus," pauž SIA "Olimpiskais centrs" valdes locekle Zane Gemze. "Nenoliedzami sadarbība reklāmas jomā sporta objekta uzturēšanai un apsaimniekošanai ir nozīmīga. Partnerība mums dod iespēju īstenot investīciju projektus, vai, kā pērn, ir būtisks atspaids laikā, kad jautājums ir par izdzīvošanu."
Neskatoties uz ierobežojumiem un to, ka trīs mēnešus nozīmīgais sporta objekts Rīgā bija pilnībā slēgts, 2020.gadā "Olimpisko sporta centru" apmeklēja vairāk nekā 900 tūkstoši sportistu, sporta atbalstītāju un veselīga dzīvesveida piekritēju.
"Olimpiskais sporta centrs" ir vieta, kur ikdienas treniņus aizvada profesionālie sportisti un komandas, notiek Eiropas, pasaules un Latvijas mēroga sacensības gan komandu, gan individuālajos sporta veidos. Centrs pilda sociālo funkciju bērnu, jauniešu un arī senioru sporta aktivitātēs.
2020.gada decembrī noslēdzās līdzšinējā reklāmas sadarbība ar AS "Latvenergo". Līgums tika parakstīts 2015.gadā un paredzēja, ka tolaik vēl jaunais AS "Latvenergo" elektroenerģijas tirdzniecības zīmols "Elektrum" tiek integrēts "Olimpiskais sporta centrs" nosaukumā.