Ceturtajā etapā sportisti aizvadīja 160 kilometru distanci Helsinku apkārtnē, līdz finišam lielākajai daļai sportistu aizbraucot vienā grupā, kurā sprinta finišā labākais bija norvēģis Hermans Dāls ("Sparebanken Sor"), bet uzreiz aiz viņa sekoja "Rietumu Banka - Rīga" vienības sportists Bogdanovičs.
Zīmīgi, ka Dāls triumfēja otrajā etapā pēc kārtas, jo sestdien Igaunijā bija labākais arī posmā, kas tika veikts no Tartu līdz Tallinai.
Vēl svētdien no Latvijas sportistiem divdesmitniekā bija 16.vietu guvušais Krists Neilands ("Israel Cycling Academy") un Armands Bēcis ("Rietumu Banka - Rīga"), kurš palika 19.pozīcijā.
Tikmēr vēl viens "Rietumu Banka - Rīga" komandas sportists Andris Vosekalns noslēdzošajā etapā bija 23.vietā, bet pirms tam nopelnīja vērtīgas bonusa sekundes atrāvienā.
Kā vēsta Latvijas Riteņbraukšanas federācija (LRF), atrāviens notika drīz pēc tehniskā starta un tajā kopā ar Vosekalnu bija arī Deins Kaņepējs, kā arī pa vienam Igaunijas un Somijas sportistam. Vosekalns uzvarēja starpfinišos, ne tikai tiekot pie vērtīgām bonusa sekundēm, bet arī saglabājot aktīvākā braucēja zaļo kreklu. Tiesa, līdz finišam visi bēgļi tika panākti.
Vēl šajā etapā 24. vietā bija Ēriks Toms Gavars (Latvijas Nacionālā komanda), 27. Viesturs Lukševics, 29. Klāvs Rubenis, 42. Mārcis Kalniņš (visi - "Rietumu banka - Rīga"), šiem sportistiem finišējot lielajā grupā, bet Kaspars Serģis (Latvijas Nacionālā komanda) un Kaņepējs palika attiecīgi 50. un 51.pozīcijā.
Kopvērtējumā triumfēja Dāls, kurš par sešām sekundēm apsteidza Bogdanoviču, bet Vosekalns spēja pakāpties no septītās uz ceturto pozīciju, norvēģim zaudējot 21 sekundi.
Vēl no latviešiem desmitniekā tika astoto vietu guvušais Neilands, kurš zaudēja 30 sekundes.
Tāpat Gavars bija 12.pozīcijā (+0:43), 16.vietu guva Rubenis (+1:54), 18.vietā sacensības noslēdza Bēcis (+2:23), 20.pozīcijā ierindojās Kaņepējs (+4:08), 34.vietā bija Kalniņš (+8:14), 37.pozīcijā palika Serģis (+8:37), bet 43.pozīcijā velobraucienu noslēdza Lukševics (+9:07).
Jau vēstīts, ka ceturtdien "Baltic Chain" velobrauciena pirmajā posmā riteņbraucēji veica 160,9 kilometrus garu distanci no Viļņas līdz Panevēžai, pirmajam finiša līniju sasniedzot Bogdanovičam. Savukārt piektdien otrajā posmā, kas risinājās no Jelgavas līdz Siguldai, uzvarēja kanādietis Bens Perijs ("Israel Cycling academy"), bet Bogdanovičs bija trešais.
"Baltic Chain" ir tradīcijām bagāts daudzdienu velobrauciens, kas bija ļoti populārs jau no tā pirmsākumiem pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados. Lai arī pēc Latvijas, Lietuvas un Igaunijas neatkarības atjaunošanas tas apsīka, 2011. gadā, pateicoties visu trīs valstu riteņbraukšanas federāciju prezidentu noslēgtajam memorandam, sacensības tika atjaunotas.
Tomēr jau aizpērn organizatoriskajā ziņā sacensībās bija haoss. Sākotnēji tika pavēstīts, ka posmi tiks aizvadīti tikai Lietuvā un Igaunijā, nepilnas trīs nedēļas pirms sacensībām tomēr tika pievienots arī posms Latvijā, bet vēl pēc nedēļas tika paziņots, ka nenotiks plānotie pēdējie divi posmi Lietuvā.
Pirmo reizi Baltijas velobrauciens starp kādreizējām padomju republikām Latviju un Lietuvu norisinājās 1955. gadā. 1959. gadā ģeogrāfija paplašinājās, iekļaujot arī Igauniju. Velobraucienam katru gadu, izņemot pirmos četrus pastāvēšanas gadus, tika mainīts maršruts, un 1976.gadā trim Baltijas republikām tika pievienota arī Baltkrievija, bet jaunāko laiku vēsturē sacensības kļuva par kupli pārstāvētām un UCI normētām sacīkstēm.
Atjaunotajās sacensībās apjomīgākais bija 2013. gads, kad velobrauciens norisinājās sešos posmos, sportistiem sacenšoties četru valstu teritorijā - bez Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tika pieaicināta arī Somija.