"Es nevaru runāt par visiem, taču man personīgi šī projekta dažas lietas neapmierina. Ņemot vērā trases lielo garumu – no vīriešu starta vairāk kā pusotrs kilometrs – ir tikai 14 virāžas. Parasti ir 15-16 virāžas pat daudz īsākās trasēs," saka Demčenko. "Pareizāk sakot, Sočos ir 17 virāžas, bet pēdējās trīs nav īsti virāžas, bet , kā mēs sakām, "līkas taisnes". Vairākas virāžas ir ar mazu rādiusu, taču ar ļoti asu pagriezienu – pāri pa 180 grādiem. Tas palielina spiedienu."
Demčenko norāda, ka tehniskajos aprēķinos tur paredzēts ļoti mazs spiediens, un tas attiecas uz perfektiem trases izbraukšanas gadījumiem. "Realitātē, ja tu virāžā "ieiesi" nedaudz nepareizi, spiediens būs vēl lielāks. Un tas jau var būt bīstami sportistam."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit