Pyeongchang
Foto: AFP/Scanpix
Neiepriecinošu ainu atklāj jaunākā pārdoto biļešu statistika uz 2018. gada Phjončhanas olimpisko un paralimpisko spēļu sacensībām, ziņo vietējie mediji.

Izdevumā "Korean Herald" publicētā informācija liecina, ka uz gaidāmās olimpiādes sacensībām ir pārdoti tikai 30,3% no 1,07 miljoniem biļešu, bet no 760 tūkstošiem biļešu, kas pieejamas Dienvidkorejas iedzīvotājiem, realizēti tikai 20,7%. Pagaidām šī ir sliktākā biļešu pārdošanas statistika, salīdzinot ar iepriekšējām ziemas olimpiskajām spēlēm. Situācija ar paralimpiskajām spēlēm ir vēl bēdīgāka – uz tām pagaidām pārdoti tikai 4,2% biļešu.

Spēļu rīkotāji apgalvo, ka ir pārdoti 59,7% no tām biļetēm, kas rezervētas ārzemju līdzjutējiem, taču izdevums norāda, ka šajā statistikā iekļautas arī biļetes, kas caur autorizētajiem pārdevējiem paredzētas olimpisko spēļu dalībvalstīm, un tas nebūt nenozīmē, ka šīs biļetes ir pārdotas.

Pēc "Korean Herald" rīcībā esošās informācijas, uz hokeja turnīru, kas parasti ir viens no populārākajiem sporta veidiem olimpiskajās spēlēs, pārdoti vien 17,2% biļešu.

Lai uzlabotu biļešu pārdošanas rādītājus, Korejas Banku savienība solījusies iegādāties ieejas kartes viena miljarda Korejas dolāru (746 tūkstoši eiro) apmērā, arī valsts prezidents Mūns Džēins nupat nopircis vairākas biļetes uz olimpiskajām sacensībām, lai iedrošinātu korejiešus uz šo soli.

Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK) savukārt norāda, ka neuztraucas par biļešu pārdošanas apjomiem, cerot, ka tie palielināsies, kad spēles būs tuvāk. "Pārdošanas turpinās un spēļu organizatori ir pārliecināti, ka sasniegs savus mērķus biļešu realizācijā," portāls "insidethegames.biz". citē SOK preses pārstāvi. "Pēdējā koordinācijas komisijas sapulcē mums tika prezentēts pārdošanas plāns un mēs sagaidām, ka tas tiks realizēts."

"Pēc divām nedēļām sāksies Olimpiskās lāpas stafete, kas palielinās mediju un publikas uzmanību, turklāt spēles sāks popularizēt arī partneri un televīzijas tiesību turētāji," norāda SOK pārstāvis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!