Novosibirskas "Sibirj" klubs paudis sašutumu par incidentu pēc Kontinentālās hokeja līgas (KHL) spēles Vladivostokā, kad komanda sešas stundas noturēta lidostā neapsildītā lidmašīnā, iekams varēja atgriezties mājup, vēsta vietējie mediji.
Lidojums vairākkārt tika atlikts lidmašīnas defektu dēļ. "Sibirj" preses sekretāre Marija Levinska atklājusi, ka spēlētāji un pārējie komandas pārstāvji vairākas stundas atradušies lidmašīnas salonā, bez ēdiena un ūdens, turklāt salons netika apsildīts, ziņo izdevums "Sport Ekspress".
"Muhometova kungs, atbilstoši KHL nolikumam jūs atbildat par viesiem no ierašanās līdz aizbraukšanas brīdim! Nestāstiet blēņas par lidmašīnas bojājumiem!" savā "Twitter" kontā ierakstījusi Levinska. Pēc pusstundas viņa rakstīto papildināja: "Iedarbināja dzinējus! Izskatās, tūlīt izlidosim! Visi, kas ir saistīti ar situāciju, kurā mēs nonācām, - īsti lopi. Jums viss atmaksāsies."
Vladivostokas lidostas pārstāvji paskaidroja, ka lidmašīna jau ieradusies Vladivostokā ar bojātu otro dzinēju, kas izlidojot tika iedarbināts ar gaisa palaišanas iekārtu. Tāpat vairākas reizes pie lidmašīnas pievests traps, taču neviens neesot vēlējies pamest salonu, jo kapteinis, apzinoties kompānijas atbildību par pasažieriem radītajām neērtībām, pieņēmis lēmumu visus atstāt uz borta. Sarunas ar ekipāžu ir ierakstītas un lidosta ir gatava šos ierakstus nodot masu medijiem.
"Lidosta šajā situācijā darīja visu, lai pasažieriem nodrošinātu komfortablus apstākļus," izdevumam norāda lidostas ģenerāldirektors Igors Lukišins. "Direktora vietnieks runāja ar lidmašīnas kapteini, tika piedāvāts izvietot pasažierus lidostas VIP zonā vai pārvietot viņus uz viesnīcu līdz bojājumu novēršanai, taču kapteinis to noraidīja."
Kluba pārstāvji noliedz, ka viņiem būtu piedāvāts pārcelties uz VIP zonu: "Mums ir pretenzijas pret lidostu, kas nenodrošināja mums izlidošanu un lika sešas stundas gaidīt, pēc tam sešas stunda slidot - kopumā lidmašīnā komanda pavadīja 12 stundas. Mēs skaidrosimies par šo situāciju."
"Pēc vakardienas lidojuma un lidmašīnas bojājumiem es nedomāju, ka joprojām gribu spēlēt KHL. Tas ir milzīgs skandāls," komentējot savu iespējamo pāreju uz Astanas "Baris", sociālajos tīklos ierakstījis "SIbirj" vārtsargs Aleksandrs Salaks.
Savukārt Vladivostokas "Admiral" ģenerālmenedžeris Ildars Muhometovs paziņojis, ka viņu klubam ar šo situāciju nav nekādas saistība. Izplatītajā oficiālajā paziņojumā "Admiral" norāda, ka savas saistības ir izpildījuši - "Sibirj" hokejisti ar "komfortablu autobusu nogādāti lidostā", bet par pārlidojumiem, ēdieniem un ūdeni salona atbild aviopārvadātājs. "Kā likums, ekipāžs un lidojuma apkalpotāji spēles laikā gatavo lidmašīnas salonu izlidošanai nevis sēž tribīnēs, kā bija šajā reizē." norādīts paziņojumā.
"Admiral" uzsver, ka šī situācija ir radījusi neērtības arī viņiem, jo uz spēli Novosibirskā komandai jādodas ar to pašu lidaparātu, kas ir aizkavējies par sešām stundām.
Kā ziņojām, šai spēlē "Admiral" izcīnīja uzvaru, taču izslēgšanas spēļu pirmās kārtas sērijā līdz četrām uzvarām vadībā ar 3-1 ir "Sibirj" vienība.