Konferences laikā lektori dalīsies pieredzē par tādām tēmām kā pārdošanas veicināšana, sponsoru piesaistes iespējas, zīmola izveide, mērķtiecīga sociālo mediju izmantošana un citas nozarei aktuālas tēmas. Konferences rīkotāju pārstāvis Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretārs Edgars Šneps uzsver: "Šāda konference ir īpaši svarīga tieši šobrīd, kad ievērojami samazinājies ziedojumu apmērs visai sporta nozarei. Esam uzaicinājuši pieredzējušus sporta nozares ekspertus, kuri dalīsies idejās un praksē pārbaudītās atziņās, kā dažādot ieņēmumu avotus, palielināt sporta fanu iesaisti un sporta nozares konkurētspēju. Īpašu uzmanību konferencē pievērsīsim jaunu pārdošanas kanālu un sociālo mediju izmantošanai." Konference norisināsies Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA), Starptautiskās Basketbola federācijas (FIBA) un Latvijas Basketbola savienības (LBS) rīkotās Eiropas jauno talantu nometnes "Basketball Without Borders" ietvaros.
Dalībnieki varēs dzirdēt NBA Starptautiskās partnerības direktora Nika Kūvela (Nick Cowell) lekciju par sporta pārdošanas principiem, kā arī Baltijas valstu ekspertu pieredzes stāstus: Andris Blaka (mediju aģentūra "Mindshare"), Pauļus Motejūns (Paulius Motiejunas; basketbola kluba Kauņas "Žalgiris" direktors), Edgars Šneps (Latvijas Basketbola savienības ģenerālsekretārs), Rimants Liepiņš (skriešanas sacensību "Stirnu buks" direktors), Johanna Hemminga-Hamberga (Johanna Hemming-Hamberg; Zviedrijas Hokeja līgas zīmola vadītāja), Nils Jansons (influenceris, profesionālā komanda "Roces") u.c.