Visu laika garākā Nacionālās amerikāņu futbola līgas (NFL) finālspēle jeb "Super Bowl" izcīņa sasniegusi visu laiku lielāko auditoriju, un šo maču vidēji noskatījās 123,4 miljoni cilvēku televīzijā un straumēšanas platformās, vēsta aģentūra "Associated Press".
Jau vēstīts, ka Kanzassitijas "Chiefs" komanda finālā Lasvegasā pagarinājumā ar 25:22 pieveica Sanfrancisko "49ers", izcīnot savu otro titulu pēc kārtas.
Šo maču televīzijā demonstrēja kanāli CBS, "Nickelodeon" un "Univision", kā arī straumēja "Paramount+" un NFL digitālā platformā.
"Nielsen" un "Adobe Analytics" publiskotā informācija liecina, ka vienā brīdī spēlē skatītāju skaits sasniedzis 202,4 miljonus, bet visa mača garumā vidējais skatītāju skaits bijis 123,4 miljoni. Pagājušās sezonas finālspēli mača garumā vidēji skatījās 115,1 miljons, bet lielākais skatītāju skaits vienā momentā sasniedza 183,6 miljonus.
Televīzijas kanālā CBS tiešraidi vidēji vēroja 120 miljoni cilvēku, pārspējot iepriekšējo rekordu, kas bija 112,3 miljoni 2016. gada finālā starp Denveras "Broncos" un Karolīnas "Panthers".
Aģentūra AP norāda, ka daļu no pieauguma var saistīt ar izmaiņām skatītāju skaitīšanas metodoloģijā.
Šis bija otrais gads pēc kārtas, kad "Super Bowl" izcīņai vidēji bija vairāk nekā 100 miljoni skatītāju.
"Super Bowl" izcīņa izceļas ne tikai ar savu sportisko intrigu, bet arī ar iespaidīgajiem puslaika pārtraukuma priekšnesumiem un atraktīvajām reklāmām, kas kompānijām izmaksā miljonus.