Tātad soli pa solim. Kad saņēmām zaļo gaismu tam, ka es un operators Emīls Sestulis dosimies uz Pasaules kausa finālturnīru, cilvēki redakcijā sāka rosīties. Tas nebija gluži pēdējais brīdis, bet nu jau bija jāsteidzas, lai paspētu visu rezervēt par pieņemamām cenām. Biroja administratore Imanta un redaktors Uldis ķērās pie biļešu pirkšanas un viesnīcu rezervēšanas. Viņi saskārās ar primitīvām un lēnām mājaslapām, nesaprotamiem iemesliem, kāpēc nevar samaksāt par vienu no lidojumiem un tā tālāk. Pēc pāris dienu ilgas cīņas visu izdevās rezervēt.
Vēl dienu pirms lidojuma neviens no mums nav saņēmis ziņu par elektroniskās vīzas statusu. Cilvēks, kurš vienmēr atbildēja uz e-pastiem, pēkšņi nozudis. Rakstu vietējās organizācijas komitejas cilvēkam, kurš atbildīgs par vīzas jautājumiem, kurš atbild pēc Kerča cienīgas pauzes – ne par vēlu, bet satraukums jau bija radies. Sāra ziņo, ka esam iekļauti datu bāzē, viņa lūdz būt saprotošiem pret administratīvajiem procesiem. Saprotošs, protams, esmu. Pienāk lidojuma diena, bet solītajā laikā e-vīza vēl nav saņemta. Sapratni saglabāt paliek grūtāk.
"Lidostā Rīga" arī bija neliels izbīlis: "Lidojums uz Helsinkiem ir atcelts". Tā bija mūsu pirmā pieturvieta tālajā ceļā. Smaidīgs rādīju savam kolēģim jaunāko informāciju, bet drīz vien saņēmām ziņu, ka lidosim ar nacionālo lidsabiedrību pusstundu ātrāk.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv