Kopš 2020. gada ceļu satiksmes negadījumos smagi cietuši vairāki desmiti elektroskrejriteņu vadītāji. Bojā gājušo skaits pēdējo trīs gadu laikā – četri cilvēki. Valsts policijas (VP) ieskatā grozījumi, kas paredzētu nepilngadīgo skrejriteņu šoferu prasību pēc obligātu ķiveru lietošanu ir atbalstāmi. Tam piekrīt arī mediķi.
Visbiežākās avārijas, kuras veikuši elektroskrejriteņu vadītāji, saistītas ar braukšanu reibumā un pasažieru pārvadāšanu – šī gada pirmajos sešos mēnešos elektroskrejriteņu vadītājiem uzsākts 121 administratīvā pārkāpuma process par braukšanu alkohola reibumā, pērn šādā periodā bija uzsākti 237 administratīvā pārkāpuma procesi, tā portālam "Delfi" sacīja VP pārstāve Līna Bagdone.
Par pasažieru pārvadāšanu šī gada sešos mēnešos elektroskrejriteņu vadītājiem uzsākti 118 administratīvā pārkāpuma procesi. Pērn šādā periodā bija uzsākti 192 administratīvā pārkāpuma procesi.
Kā liecina VP apkopotā statistika, pēdējo trīs gadu pirmajos sešos mēnešos neviens elektroskrejriteņu vadītājs no avārijā gūtajām traumām nav gājis bojā, tomēr vairāki cilvēki ir smagi cietuši. Taču kopumā trīs gadu laikā bojā gājuši četri elektroskrejriteņu avāriju upuri – 2020. gadā divi, savukārt 2021. un 2022. gadā vēl pa vienam.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv