Partijas un to apvienības no 10. februāra, kad Latvijā sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods, līdz 28. maijam kopumā noslēgušas līgumus par limitētajiem aģitācijas izdevumiem kopsummā 1 955 351,87 eiro, liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) apkopotā informācija.
KNAB skaidro, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem.
Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.
KNABTB/LNNKSaskaņaZaļo un zemnieku savienībaPriekšvēlēšanu aģitācijaPartija Latvijas attīstībaiPartija ProgresīvieJaunā VienotībaKustība Par!Nacionālā apvienībaAttīstībai/Par!Apvienotais saraksts
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit