Uzziņa: Ko darīt "Fisom" pieviltajiem ceļotājiem
Foto: Shutterstock

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina cilvēkus, ar kuriem ceļošanas uzņēmums "Fisom" nav izpildījis saistības, līdz 16. septembrim sazināties ar centru, lai atgūtu līdzekļus, portāls "Delfi" uzzināja PTAC.

PTAC aicina ceļotājus, kuru saistības "Fisom" nespēj pilnībā pildīt (ja ceļojums netika uzsākts) vai daļēji pildīt (gadījumos, kad ceļojums tika pārtraukts), viena mēneša laikā pēc šī paziņojuma publicēšanas, proti, līdz 2024. gada 16. septembrim, ieskaitot, iesniegt PTAC iesniegumu par visu to maksājumu atmaksāšanu, ko ceļotājs veicis vai kas veikti ceļotāja vārdā vai naudas summas daļu (ja ceļojums tika pārtraukts).

Šis aicinājums attiecas arī uz tiem patērētājiem, kuri līdz šī paziņojuma publicēšanai jau ir iesnieguši PTAC iesniegumu ar lūgumu palīdzēt risināt strīdu ar šo pakalpojuma sniedzēju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!