Vilciens
Foto: LETA

"Bērnus iecēla vilcienā, mamma pagriezās pret ratiem. Durvis aizvērās, vilciens ar bērniem aizbrauca, mamma palika ārā. Bērniem stresa, asaru pilns brauciens," vēstīts mikroblogošanas sociālajā medijā "Threads". Portāls "Delfi" sazinājās ar "Vivi", kas komentē radušos situāciju.

"Reisā Nr.703 Indra-Rīga pulksten 5.50 no Krāslavas Rīgas virzienā vēlējās doties ap 60 pasažieriem. Tā kā šajā reisā ir norīkots vilciens ar numurētām sēdvietām un pasažieriem no Krāslavas sēdvietas ir rezervētas 5. vagonā jeb 2. sastāva 2. vagonā, tad pasažieri vilcienā kāpa pa šī vagona 2. durvīm. Kā ierasts šādos reisos, vilciena konduktors kontrolieris stāvēja uz perona un kontrolēja pasažieru iekāpšanu vilcienā. Taču sieviete ar trim bērniem bija izvēlējusies patstāvīgi iekāpt vilcienā pa šī vagona 1. durvīm," komentē "Vivi" pārstāve Aija Babre.

Kā stāsta uzņēmumā, pirms vagona durvju aizvēršanas konduktors kontrolieris pārliecinās, ka nav vilcienā kāpjošu cilvēku, par šo faktu pārliecinās arī mašīnists un aizver durvis, tad uzsāk braucienu. Tā kā uz perona atradās arī vairāki pasažieru pavadītāji, "Vivi" darbinieki bez īpašas identificēšanas vai sarunas nevar zināt, kuram ir jādodas reisā un kurš paliek pieturā. Vilcienā konduktors kontrolieris pārbaudīja iekāpušo pasažieru biļetes un konstatēja, ka konkrēto bērnu māte ir palikusi Krāslavā uz perona. Kopā ar bērniem sēdēja acīmredzot viņu mātes paziņa, kura jau bija sazinājusies ar bērnu māti un noskaidrojusi, ka viņa bērnus sagaidīs Daugavpilī, braucot turp ar automašīnu.

"Tā kā konkrētajam konduktoram kontrolierim Daugavpilī beidzās darba maiņa, viņš kopā ar bērniem devās uz konduktoru kontrolieru iecirkni Daugavpils stacijas ēkā un sagaidīja bērnu māti. Sarunas laikā sieviete atklāja, ka no vilciena izkāpusi uzreiz pēc tam, kad atskanējis brīdinājums "Uzmanību, durvis aizveras!"," pauž uzņēmumā.

Pēc darba beigām konduktors kontrolieris uzrakstīja paskaidrojumu par notikušo. "Izvērtējot konduktora kontroliera rīcību, tajā nav konstatēti darba instrukcijas pārkāpumi vai pasažieru apkalpošanas standarta neievērošana. Kā arī mūsu darbinieki šajā situācijā nav vainojuši pasažieri. Tomēr, kā jebkurā darbā, arī šo pienākumu veikšanā vienmēr ir vieta pilnveidei, ņemot vērā iegūto pieredzi," saka Babre, minot, ka situācija ir nepatīkama, un šādi pārdzīvojumi nevienam nav jāizjūt.

"Aicinām mūsu vilcienu pasažierus situācijās, kad iespējama sarežģītāka vai ilgāka iekāpšana vilcienā, brīdināt konduktoru kontrolieri, kurš stāv pie vagona vai atrodas vagonā, lai pievērstu īpašu uzmanību šādiem pasažieriem, dotu signālu mašīnistam un iespēju robežās palīdzētu pasažierim," saka "Vivi" pārstāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!