Foto: Publicitātes foto

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz šim saņēmis 60 tūroperatora "Fisom" pievilto ceļotgribētāju iesniegumus par naudas atmaksu, taču visu vēlamo summu klientiem neatmaksās – atklājies, ka par vairākiem pakalpojumiem, piemēram, brokastīm vai sērfošanas apmācībām, maksāts skaidrā naudā un čeka nav, tāpēc par šo naudu nevarēs atgūt, pirmdien vēsta "TV3 ziņas".

Pieviltie ceļotāji iesniegumu PTAC naudas atmaksai var rakstīt līdz 16. septembrim. Ko tajā norādīt, lasi šeit.

Raidījumam PTAC uzsver, ka iesniegumam obligāti jāpievieno līgums un veikto maksājumu apliecinošie dokumenti. Ja čeka nav, tad naudas atmaksa par šiem pakalpojumiem nebūs.

PTAC zināms, ka par vairākiem pakalpojumiem, piemēram, brokastīm un sērfošanas apmācībām, ceļotgribētāji maksājuši skaidrā naudā un čeku nav dabūjuši. Ja čeka nav, tad naudas atmaksa par šiem pakalpojumiem nebūs, raidījumā skaidro PTAC.

Valsts policija turpina pārbaudi par "Fisom", savukārt PTAC norāda, ka uzņēmuma maksātnespējas pieteikums vēl nav iesniegts.

Tāpat valdībai tuvākajā laikā tikšot ziņots par jauniešu repatriācijas izmaksām. Raidījums noskaidrojis, ka jauniešu repatriāciju veicis ceļojuma birojs "Averoja". To, cik repatriācija izmaksājusi, neatklāj ne PTAC, ne birojs.

Jau ziņots, ka uzņēmuma "Fisom" organizētā ekskursija, kas dēvēta par "nometni" sērfošanai Portugālē, tikai daļēji sasniedza tās mērķi – divi no trim autobusiem ar jauniešiem vecumā aptuveni no 13 līdz 20 gadiem palikuši kādā kempingā Spānijā, savukārt organizatori nav sasniedzami. PTAC organizēja jauniešu repatriāciju mājup.

Valsts policijā saņemti vairāki iesniegumi saistībā ar tūrisma kompānijas "Fisom" bēdīgi slaveno braucienu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!