Foto: Latvijas Televīzija

27 tūkstoši eiro, lai līdz gada beigām nodrošinātu krīzes komunikācijas pakalpojumu Latvijas Televīzijai (LTV) – iepirkums jau pāris nedēļas sociālajā tīklā "X" raisa jautājumus par šāda pakalpojuma nepieciešamību. "Delfi" skaidro, ko paredz iepirkums, kāpēc tāds plānots un ko ar krīzes komunikāciju dara Latvijas Radio.

Iepirkuma nolikumā lasāms, ka LTV meklē uzņēmumu, kas medijam nodrošinās krīzes komunikācijas konsultāciju pakalpojumu. Tas būs jādara līdz gada beigām.

Uzņēmumam, kas vēlas pieteikties, jābūt ar pieredzi krīzes komunikācijas konsultāciju pakalpojumu sniegšanā – tie iepriekšējo trīs gadu laikā jāsniedz vismaz vienam uzņēmumam ar vairāk nekā 50 darbiniekiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!