Latvijas Pasts
Foto: Publicitātes foto

Cilvēkiem, kuri kādu apstākļu dēļ nevēlas saņemt savu pensiju bankas kontā, joprojām ir iespēja to izņemt kādā pasta nodaļā. Tomēr, vai vienmēr visiem gribētājiem pasta nodaļās pietiek naudas? Sociālajos tīklos sašutumu raisījusi situācija, kad meita, aizejot uz pasta nodaļu pēc mātes pensijas, nav to varējusi saņemt, jo pastam beigusies nauda. Tas pats bijis arī citā pasta nodaļā. Kādi risinājumi ir šādām situācijām, skaidro "Delfi".

Kliente par radušos situāciju informēja mikroblogošanas vietnē "X".

Kā portāls "Delfi" noskaidroja VAS "Latvijas Pasts", pieejamo skaidras naudas apjomu katrā pasta nodaļā uzņēmums plāno individuāli, ņemot vērā konkrēto klientu plūsmu, paradumus un tendences attiecīgās pasta nodaļas apmeklētāju vidū.

"Mūsu mērķis ir gan nodrošināt klientiem nepieciešamo skaidras naudas izmaksas apjomu, gan arī neveidot pasta nodaļu kasēs neadekvāti lielus skaidras naudas uzkrājumus," uzsver uzņēmuma pārstāve Inita Fedko.

Situācijas, kad klientu pieprasījums pēc skaidras naudas izmaksas pasta nodaļā ir lielāks, nekā uzņēmums var nodrošināt, ir ļoti retas, un tās iepriekš ne vienmēr ir paredzamas, norāda Fedko. Arī šajā gadījumā, izvērtējot skaidras naudas pieprasījumu konkrētajā pasta nodaļā, redzama būtiska atšķirība starp izmaksāto skaidrās naudas apjomu, salīdzinot ar citām dienām, viņa skaidro.

Ja pieprasījums pēc skaidras naudas izmaksas ir būtiski lielāks par iepriekš plānoto, tad, gluži tāpat kā bankomātos, arī konkrētas pasta nodaļas kasē var iztrūkt skaidrās naudas, tomēr tā ir pieejama citās tuvākajās pasta nodaļās, uzsver uzņēmumā.

Ko var darīt, lai būtu pilnīgi pārliecināts, ka, atnākot naudai pakaļ, tā konkrētajā pastā nodaļā tiešām būs?

"Lai pilnībā izslēgtu šādus gadījumus, klients pirms došanās uz pasta nodaļu var sazināties ar klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001 vai 67008001, tā noskaidrojot, vai konkrētajā pasta nodaļā ir pietiekami skaidrās naudas līdzekļi plānotajai izmaksai. Ja attiecīgajā pasta nodaļā tie vairs nebūs pieejami, tad Klientu atbalsta komanda informēs par klientam ērtāko pasta nodaļu, kur pakalpojumu būs iespējams saņemt," skaidro Fedko.

Tāpat viņa norāda, ka šī situācija ir pārrunāta ar visiem pasta nodaļu darbiniekiem, atgādinot, ka šādos gadījumos klientam ir jāsniedz informācija par to, kurā no tuvāk esošajām pasta nodaļām pakalpojums var tikt nodrošināts.

Pasts atvainojas klientei par radītajām neērtībām.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!