Mans birojs ir vairāk iesaistīts dzelzceļa projekta "Rail Baltica" problēmu risināšanā nekā Satiksmes ministrija (SM), parlamentārās izmeklēšanas komisijā pauda Ministru prezidente Evika Siliņa (JV). Tāpat viņa norādīja, ka visi vēlas, lai Rīga būtu integrēta "Rail Baltica" projektā, tomēr naudas tam nav, tāpēc, viņasprāt, Rīga ar "Rail Baltica" līniju ir jāsavieno ar vilcienu "ViVi".
Otrdien, 3. decembrī, parlamentārajā izmeklēšanas komisijā par "Rail Baltica" problēmām tika uzaicināta Ministru prezidente. Kā sēdes sākumā atzina izmeklēšanas komisijas vadītājs Andis Kulbergs (AS), parlamentāros izmeklētājus vairāk interesē nevis pagātnes fakti, bet gan premjerministres redzējums par to, kā šis projekts būtu realizējams.
Ministru prezidente komisijai sniedza īsu ieskatu lēmumu pieņemšanas procesā par "Rail Baltica", atzīstot, ka valdība joprojām nav apstiprinājusi Eiropas dzelzceļa līnijas karti. Siliņa stāstīja, ka par šī projekta problēmām tiek runāts koalīcijas sanāksmēs un valdības sēdēs, tostarp viņa atgādināja, ka šā gada jūnijā valdībā ir lēmusi šajā procesā integrēt VAS "Latvijas dzelzceļš", proti, no Rīgas centrālās stacijas uz potenciāli Salaspilī izveidoto "Rail Baltica" staciju varētu nokļūt ar vilcienu "ViVi".
"Ja tas nebūtu izdarīts, mēs tagad diez vai varētu runāt par divu staciju (Rīgas centrālās stacijas un lidostas "Rīgas" stacijas) būvju pabeigšanu," sacīja Ministru prezidente un piebilda, ka joprojām norit darbs pie tā, lai ar Eiropas Komisiju (EK) saskaņotu Eiropas Savienības (ES) fondu naudas pārdali dzelzceļa projektam.
Premjeres biroja iesaiste
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv