Tā kā reklāma bija raisījusi aizdomas par plaģiātu un reklāmas likuma pārkāpumu, gadījums izskatīts arī Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) padomes sēdē. LRA pārstāvji gan pārkāpumu “1188” reklāmas rullītī nav saskatījuši, piektdien ziņo laikraksts “Dienas bizness”.
“Šeit tiek citētas klasiskas vērtības, nevis pārdalīts viens un tas pats tirgus,” laikrakstam atzinis LRA vadītājs Andris Blaka.
Arī reklāmas rullīša pasūtītāji “Lattelekom” reklāmā pārkāpumus nesaskata, skaidro uzņēmuma preses sekretāre Maija Celmiņa. “Reklāmu veidojuši profesionāļi – “Radošā laboratorija” –, kuriem ir pieredze reklāmas biznesā. Reklāma neatdarina cita reklāmas devēja reklāmas tekstu, lozungu, vizuālo tēlu, skaņu un citus speciālos efektus, tāpēc neredzam pamatu runām par iespējamiem likuma pārkāpumiem,” skaidroja Celmiņa.
“Lattelekom” pārstāvji uzsver, ka reklāma ir bijusi ļoti iedarbīga un to apliecina fakts, ka jau nākošajā dienā pēc numura maiņas zvanu skaits uz kontaktu centru bija iepriekšējā līmenī.